
Nizak unos magnezija povezan je s moždanim udarom
14.06.2009.
Poznato je da prehrana ima važan utjecaj kod prevencije moždanog udara. U prilog tome ide i nedavno objavljena studija čiji rezultati pokazuju da niska razina magnezija u serumu može povećati rizik od moždanog udara za 25 %. U istraživanju koje je trajalo 15 g. je sudjelovalo 14000 osoba starosti između 45 i 64 g. Tijekom tog perioda kod njih 577 došlo je do moždanog udara.
Preporučena dnevna količina magnezija iznosi 300 mg. Zeleno lisnato povrće, orašasti plodovi, sjemenke i mahunarke predstavljaju njegov prirodan izvor.
Povećana potreba javlja se kod osoba koje imaju grčeve u mišićima, povišeni šećer ili povišeni krvni tlak.




















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.