
Zelena kava dijeta
13.07.2009.
Nakon vode, kava je piće koje se najviše pije.
Bilo da kavu volite ili ne, možete primjenjivati ovu dijetu jer ona uključuje primjenu ekstrakta zelenu kave (Coffea canephora robusta Pierre) koji je dekofeiniziran I sadrži klorogeničnu kiselinu kao aktivni sastojak.
Prženjem zelene kave dobiva se kava kakvu poznajemo, međutim proces prženja smanjuje količinu klorogenične kiseline, aktivnu komponentu kave, tako da je potrebno popiti veliku količinu kave kako bi se osigurao njezina djelotvorna koncentracija. Iz tog razloga preparati koji sadrže ekstrakt zelene kave, u kojima je klorogenična kiselina sačuvana, djelotvorni su u vrlo malim količinama. Njihova učinkovitost zasniva se na efektu da klorogenična kiselina smanjuje apsorpciju glukoze što posredno smanjuje i razinu izlučenog inzulina te doprinosi boljoj ravnoteži šećera u krvi. Postizanje ravnoteže šećera u krvi smanjuje potrebu za slatkom hranom. Iznulin je hormon čije smanjeno lučenju utječe i na manje pohranjivanje masnih zaliha i na njihovo efikasnije sagorijevanje. Dakle konzumacijom zelene kave postižu se dva vrlo bitna efekta pri mršavljenju: regulacija količine šećera u krvi i smanjeno pohranjivanje njegovog suviška u mast te efikasnije trošenje postojećih masnih zaliha.
Djelotvornost zelene kave potvrđena je i kroz kliničke studije:
Studija Dr. E. Thorma iz 2005 provedena na 50 ispitanika u periodu od 60 dana testirala je učiunak ekstrakta zelene kave u kombinaciji s kalorijski kontroliranom dijetom. Sudionici grupe koja je koristila ekstrakt zelene kave prosječno su izgubili 5 kg, dvostruko više od grupe koja nije koristila ekstrakt zelene kave.
Studija iz 2006 provedena u Italiji i objavljena u časopisu Phytoterapie također je provedena na uzorku od 50 osoba i u trajanju od 60 dana, rezultati su pokazali jednak učinak u gubitku kilograma ali i dvostruko efikasnijeg gubitka postojećih masnih naslaga u usporedbi s grupom koja nije koristila ekstrakt zelene kave.




















Zanimljivo, jos uz razne pozitivne ucinke koja kava ima... ma napitak broj 1 ;-) Naravno ako se umjereno pije... evo na www.kava.hr imate pozitivnih i negativnih ucinka i sve sto je vezano uz kavu...
probni
Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.