
Crvena riža + Omega jednako su učinkovite kao i lijekovi statini
11.03.2010.
Kombinacija omega-3 iz kapsula ribljeg ulja, crvene riže i prilagodba životnog stila značajno snižavaju visoke razine kolesterola, i to u nešto većoj mjeri kao i dnevna doza statina, stoji u istraživanju objavljenom u Mayo Clinic Proceedings.
Razine LDL-kolesterola smanjene su za 42,4% u skupini ispitanika nakon konzumacije LDL-kolesterola i crvene riže, u odnosu na 39,6% u skupini koja je uzimala klasični lijek za snižavanje razine kolesterola – statine.
Dr. med. David Becker sa Sveučilišta u Pennsylvaniji, kaže da su rezultati vrlo zanimljivi i pokazuju pozitivan učinak alternativnog, naturopatskog i znanstveno priznatog pristupa liječenju poznatih bolesti.
Dr. Becker i njegovi suradnici pratili su grupu od 74 ljudi s visokim razinama kolesterola, te ih rasporedili u grupu ljudi koji su uzimali dnevnu dozu lijeka simvastatina i grupu ispitanika koji su primjenjivali kombinaciju dodataka prehrani: crvene riže i omege-3.
Nakon 12 tjedana uzimanja (3 mjeseca) istraživači su pronašli značajno sniženje kolesterola u obje skupine, s malom prednošću grupe koja je uzimala crvenu rižu i omegu-3 (za 3%).
No, u korist grupe koja je uzimala dodatke prehrani zabilježeno je da su uzimanjem crvene riže i omega-3 potencirala snizili i trigliceride, i to za značajnih 29%, dok je u skupini koja je uzimala lijek zabilježeno sniženje od tek neznačajnih 9%.




















Komentiranje je dopušteno samo registriranim korisnicima. Molimo logirajte se ili registrirajte.